Bouwjaar | 08-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.933 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-RP-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 1.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.933 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-RP-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Renault Scénic komt uit 2005, werd geleverd van 01-02-2005 tot 31-10-2006 en kostte toen € 29.860,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 99 kW (135 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,0 liter per 100 km en hij weegt 1375 kg. De APK is geldig tot 15-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
een zeer goed fijn rijdende Renault Scenic 2005
het gaat hierom een origineel Nederlands geleverde auto, met een correcte kilometerstand.
NAP ZIE VINKJE EN FOTO 2 VOOR HET GEHELE GESCHIEDENIS!
auto rijdt en schakelt perfect
is uitgevoerd met de goeie opties erop,
airco automatisch (CLIMA)
Cruise control
Parkeersensoren
trekhaak
panoramadak
Elektrische verstelbare spiegels
elektrische ramen
zie verdere opties bij optielijst...
Goeie banden onder!
Remt zeer goed
het is instappen en rijden...
inruil is mogelijk
alle inruil mogelijk
inruilprijs is 1899
car4all
apeldoorn
Deventerstraat 572
7325 XZ
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.