Bouwjaar | 10-08-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 314.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-484-D |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 5.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 314.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-484-D |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Ledig gewicht: 1.692 kg
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
CO2-uitstoot (NEDC): 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 (incl. BPM) - € 628 (incl. BPM) per kwartaal
De vermelde prijs binnen Nederland is een meeneemprijs. Neem contact met ons op voor informatie over garantie- en/of onderhoudspakketten.
Financiering nodig?
Dat is mogelijk! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Interesse in meer informatie of een proefrit?
Wilt u meer informatie of een proefrit plannen? Neem telefonisch of per mail contact met ons op, dan weten we dat u serieus geïnteresseerd bent. De koffie staat klaar!
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor de beschikbaarheid, om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Hoewel wij de informatie in onze advertenties met zorg samenstellen, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele fouten met betrekking tot opties en/of accessoires.
Als lid van BOVAG en Bosch Car Service zijn wij al meer dan 30 jaar actief en beschikken wij over een voorraad van meer dan 300 occasions. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, schadeherstel, inruil, inkoop, export, financiering en carwash. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit in te plannen. Wij staan klaar om u te helpen!
Auto Wientjes BV
Veenhuizerweg 132
7325 AM Apeldoorn
Tel: 055 - 323 1635
E-mail: info@autowientjes.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!