Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 DC | Navigatie | 5-zits | Dubbel Cabine | Cruise control | Airco | Trekhaak | NL-Auto | NAP | e APK | Onderhoudsbeurt

€ 10.700,- excl. BTW

Bouwjaar 03-03-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 194.118 km
Deuren 5
Kenteken VL-841-Z
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 DC | Navigatie | 5-zits | Dubbel Cabine | Cruise control | Airco | Trekhaak | NL-Auto | NAP | e APK | Onderhoudsbeurt


€ 10.700,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 194.118 km
Deuren 5
Kenteken VL-841-Z
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AV Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthonie Fokkerstraat 67
Postcode 3772 MP
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30354999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.avautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 1.195 kg
GVW: 2.980 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. U vindt in deze auto ook airconditioning. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Door de hill hold control is geen helling meer een probleem om stil te staan. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Bekijk onze website; www.avautomotive.nl voor 50+ foto's van hoge kwaliteit van deze auto.

INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK !
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-30354999
- E-mail naar info@avautomotive.nl

FINANCIERING IS MOGELIJK, BEL OF E-MAIL ONS VOOR DE VOORWAARDEN.

Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 0630354999 / info@avautomotive.nl )

U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )

Wij zijn: RDW Erkend
Wij zijn: Aangesloten bij de Nationale Auto Pas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie