Bouwjaar | 30-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.805 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-550-HB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 6.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.805 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-550-HB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Topper Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koelenhofstraat 7 |
Postcode | 4004 JR |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.topperauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.718 kg
Laadvermogen: 1.095 kg
GVW: 2.820 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten
Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Inruil Mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!