Bouwjaar | 15-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 90.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.945,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-08-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 90.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaphekweg 18B |
Postcode | 6713 HN |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 640513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjanssenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Rijden in een Franse auto is al decennia een comfortabel genoegen. Vraag het maar aan de fans. Hoort u meteen over de opvallend goede prestaties en de duurzame constructie. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem zijn aan boord.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem en het navigatiesysteem. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Een handige optie is de keyless entry: de Renault Trafic opent automatisch alle sloten zodra u dichtbij bent. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Trafic samen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen € 280,00 rijklaar maak kosten. De auto wordt hiervoor professioneel gereinigd aan u afgeleverd, voorzien van een nieuwe APK keuring, milieu 4-gas of roetmeting, afleverings check up motorruimte, en NAP certificaat. Daarnaast zetten wij de auto voor u op naam. Een grote onderhoudsbeurt en/of garantie is in overleg tegen meerprijs mogelijk. Financiering en/of inruil mogelijk. Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!