![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 53.691 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-455-L |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 53.691 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-455-L |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Elsenaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holleweg 22 |
Postcode | 3925 LW |
Plaats | Scherpenzeel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2860022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoelsenaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
renault trafic 1.6 dCi gesloten bestel enkele cabine lang L2
Btw auto getoonde prijs is exclusief btw
Verlengde wielbasis 350
3 personen
imperiaal met ladderrol
trekhaak
1e eigenaar
lage km stand inclusief nationale autopas NAP
INRUIL / FINANCIALE LEASE / APK SERVICE / AUTOTRUST BIJKOOP GARANTIE MOGELIJK
zoeken ; opel vivaro fiat talento vw transporter verlengde wielbasis euro alle millieu zones nissan primastar iveco lang L2 financial lease huurkoop autotrust garantie aflevering etc peugeot expert toyota proace 1e eigenaar lease lage km stand
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!