Bouwjaar | 24-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 245.699 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-899-ZN |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 11.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 245.699 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-899-ZN |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Visscher Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg 164a |
Postcode | 8096 CE |
Plaats | Oldebroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)525 - 655381 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.visscherautotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Onze standaard garantie, de auto rijdt zoals het hoort en alles werkt naar behoren. Mits anders afgesproken tijdens verkoop.
Eventuele (Bovag) garantie is in overleg uiteraard mogelijk!
Het is geen cliché: Franse auto's hebben nog altijd aantrekkingskracht vanwege de soepele vormen en het uitstekende rijcomfort. Maar ook qua carrosserie en prestaties behoren ze al jaren tot de wereldtop. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Tot de voorzieningen van deze auto behoren adaptieve mistlampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. U vindt in deze auto ook airconditioning. De Renault is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
Visscher Autotechniek
Zuiderzeestraatweg 164a
8096CE Oldebroek
Tel: 0525655381
E-mail: info@visscherautotechniek.nl
Openingstijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 17:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 12:00
- Zondag: gesloten
Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp;
https://wa.me/31525655381
Whatsappnummer: 0525655381 (bellen via Whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!