Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Formula Edition Energy 140pk Trekhaak | Leder | LMV

€ 16.700,-

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.341 km
Deuren 5
Kenteken V-691-KS
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Formula Edition Energy 140pk Trekhaak | Leder | LMV


€ 16.700,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.341 km
Deuren 5
Kenteken V-691-KS
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J.G. de Kruijf B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Polderstraat 11
Postcode 6666 LD
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4722209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdekruif.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.040 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges. 
- Kruijf Basis Pakket Bedrijfswagen (€ 395 ex BTW meerprijs):
Nieuwe APK
Vloeistoffen op peil.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 1 maand garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (1 maand garantie)
- Kruijf Medium Pakket Bedrijfswagen (€ 695 ex BTW meerprijs):
Nieuwe APK
Kleine onderhoudsbeurt
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Pakket Bedrijfswagen (€ 995 ex BTW meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
6 maanden volledige garantie
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden volledige garantie (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Kruijf Premium Plus Bedrijfswagen (€ 1.295 ex BTW meerprijs):
Nieuwe Apk
Onderhoudsbeurt volgens Schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van beurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000km/1 jaar vervangen moet worden *
Meerprijs distributieriem vervangen indien binnen 10.000km vervangen € 500,-
12 maanden volledige BOVAG garantie
gratis 12 maanden pechhulp Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Luxe uitgevoerde Renault Trafic L2H1, reeds voorzien van lichtmetalen velgen, sidebar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie