Bouwjaar | 05-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hunnik Trucks & Vans B.V. |
Contactpersoon | A. van Hunnik |
Adres | Wanraaij 15 |
Postcode | 6673 DM |
Plaats | Andelst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 453449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhunnikbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2019 - 2024
Cabine: enkel
Referentienummer: 433
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.028 kg
Laadvermogen: 922 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-09-2026
Ervaar de vernieuwde Trafic, dit is het facelift model van 08-2024!! Deze ruime en luxe bedrijfswagen is uitgerust met een 2.0 170PK motor gekoppeld aan een comfortabele automaat. Deze auto's zijn op korte termijn uit voorraad leverbaar,
ENKEL CABINE | WB 3.50 | 125KW/170PK | GVW 2950kg | Laadvermogen 922kg | Laadruimte:190x165x1.40cm (LxBxH)
= Bedrijfsinformatie =
- Al onze prijzen zijn excl. BTW! I All prices are excl. VAT! I Alle Preise sind ohne MwSt! I Tous les prix sont hors TVA!
- Prijs is rijklaar, inclusief kosten rijklaarmaken
- INRUIL MOGELIJK
- Minimaal 300 bedrijfswagens op voorraad
- WWW.VANHUNNIK.NL
Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten. Wij raden u aan aspecten en opties die bepalend zijn voor het koopproces te verifiëren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!