Bouwjaar | 28-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 266 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 30.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 266 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van den Brink |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Rosendaalsestraat 437- 439 |
Postcode | 6824 CK |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4424866 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovandenbrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Van den Brink staat al jaren bekend als regionale specialist in Renault. Al in 1963 onderscheidde het autobedrijf zich door zich te specialiseren op het merk Renault. Autobedrijf Van den Brink levert op verzoek uiteraard ook alle overige merken. Het bedrijf heeft een naam hoog te houden; vanuit de verre omstreek komen klanten om te kunnen profiteren van de gedegen service en hartelijke behandeling. Gemoedelijk doch zakelijk. Men weet snel waar men aan toe is en dat is de kracht van het team. Van den Brink richt zich zowel op de zakelijke als de particuliere markt. Voor particulieren staan we bekend als een betrouwbaar servicecenter. We hebben altijd een ruime voorraad van jong gebruikte occasions, een belangrijk onderdeel van ons bedrijf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!