Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition Cruise Navi Cam Carplay

€ 15.950,- excl. BTW

Bouwjaar 02-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 98.508 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Work Edition Cruise Navi Cam Carplay


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-09-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 98.508 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stinissen Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slakweg 45
Postcode 7011 EW
Plaats Gaanderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11703593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stinissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Premium (€ 395 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe apk
- Airco controleren
- Auto wassen en poetsen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie; Nieuwe APK

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Geen achterportier bij deze Renault Trafic. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. U bedient het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat. De auto is ook uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

Dit is een meeneemprijs, dus geen bijkomende kosten!

Inruil na overleg mogelijk.

Bel gerust voor een afspraak of kijk even bij onze andere occasions op de website.

Hoewel deze advertentie met de grootste zorg is samengesteld, kan aan de informatie op deze advertentie geen rechten worden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie