Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 30.888,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JCV Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 9 |
Postcode | 3846 AL |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15157165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jcvautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.171 kg
GVW: 3.070 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Dealer Garantie.: Deze auto heeft nog dealer/merk garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Hier staat een hele mooie nieuwe Renault Trafic uit 2024 met een aantoonbaar originele kilometerstand.
Wij hebben deze bus op voorraad staan dus kan gelijk ingezet worden!!
Wees er snel bij en voorkom dat u vanaf 01-01-2025 €15.000,- extra BPM moet betalen!!
Alle boekjes zijn aanwezig, evenals beide originele sleutels.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan op deze auto.
De APK is geldig tot en met 28-03-2027.
Nationale AutoPas (NAP) aanwezig.
Wij rekenen geen afleveringskosten, zo komt u niet voor onverwachte kosten te staan!
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is.
Wij ruilen in tegen handelsprijzen.
U bent altijd van harte welkom om de auto te bezichtigen en vrijblijvend en proefrit te maken.
Op afspraak kunt u bij ons ook in de avond terecht!
Wilt u deze auto financieren? kijk dan voor meer informatie op onze website, of neem contact met ons op via de telefoon of e-mail.
Voor informatie, inruil of het maken van een afspraak kunt u bellen met 0615157165.
Wij doen ons uiterste best om onze advertenties zo zorgvuldig en nauwkeurig mogelijk samen te stellen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Aan druk en zetfouten kunnen dan ook geen rechten ontleend worden.
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!