Renault Trafic 2.0 dCi 130pk L2 | Direct rijden | Navigatie | Cruise control | LED koplampen | Parkeersensoren

€ 26.950,- excl. BTW

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-TR-42
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 130pk L2 | Direct rijden | Navigatie | Cruise control | LED koplampen | Parkeersensoren


€ 26.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-TR-42
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2021 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.797 kg
Laadvermogen: 1.273 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Leaseprijs: € 553 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 13 kilometer. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Ook verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Audiobediening op het stuur is aanwezig. Gemak en veiligheid voor alles, toch? Het full map navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Als bestuurder van deze Renault bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Jilis autobedrijven is een BOVAG erkend autobedrijf met twee vestigingen waar service en klanttevredenheid voo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie