![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 110.990 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 110.990 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Ramshorst BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluiswachter 26 |
Postcode | 3861 SN |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2453118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanramshorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.737 kg
Laadvermogen: 1.123 kg
GVW: 2.860 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket: Voor € 795,- krijgt de auto: een onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, 12 maanden BOVAG garantie, 88-puntencheck, nieuwe matten, poetsen van binnen en buiten en halfvolle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Renault Trafic heeft 110.990 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2020. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. U kunt het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. De Renault is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
= Bedrijfsinformatie =
Graag van te voren een afspraak inp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!