Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Comfort | 6 Persoons | Cruise Control | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren Achter | LED | Trekhaak | Airconditioning | Bluet

€ 23.900,- excl. BTW

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 44.998 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Comfort | 6 Persoons | Cruise Control | Achteruitrijcamera | Parkeersensoren Achter | LED | Trekhaak | Airconditioning | Bluet


€ 23.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 44.998 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Wientjes Auto's B.V.
Contactpersoon Michael Derks
Adres Land van de Dierenriem 44
Postcode 7324 AA
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.franswientjesautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.928 kg
Laadvermogen: 1.142 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
CO2-uitstoot: 203 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Voortreffelijke wegligging, een krachtige motor en een ruim, comfortabel interieur, dat zijn de eigenschappen waarmee de Renault Trafic zijn uitstekende reputatie heeft verworven. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Met de audiobediening op het stuur bedient u het audiosysteem zonder uw ogen van de weg te halen. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Ook is de Renault uitgerust met: airconditioning, buitentemperatuurmeter, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Renault Trafic als zich een noodsituatie voordoet.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

= Bedrijfsinformatie =

Frans Wientjes Auto's, uw BOVAG autobedrijf in Apeldoorn met gewaardeerde klantbeoordelingen. Wij zijn al ruim 25 jaar hét adres voor een jonge betrouwbare occasions. Daarnaast leveren wij ook nieuwe auto's. Kortom veel verschillende merken in allerlei prijsklassen.
Wilt u deze auto financieren? Neem vrijblijvend met ons contact op Vragen betreffende autoverkoop ook via WhatsApp; 06-51227527 De informatie in onze advertenties is naar beste weten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden

U kunt optioneel gebruik maken van ons afleverpakket (€899,-)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie