Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 25.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RGC Car Care |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Garderbroekerweg 129 |
Postcode | 3774 JC |
Plaats | Kootwijkerbroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25396868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rgccarcare.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.926 kg
Laadvermogen: 1.144 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 200 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Werk en luxe gaan goed samen, daar is deze Renault Trafic 2.0 DCI met luxe dubbele cabine een mooi voorbeeld van. Schuifdeur links en rechts, leesspots en speakers op de 2e zitrij, de passagiers zijn van alle gemakken voorzien. De bestuurder trouwens ook, want deze Trafic beschikt over opties als: automatische transmissie, cruise control, navigatie, licht- en regensensor, achteruitrijcamera, parkeersensoren achter, lichtmetalen velgen, Apple CarPlay, boordcomputer, trekhaak, houten laadruimte afwerking, enzovoort.
Origineel Nederlandse auto, afkomstig van de 1e eigenaar.
Dealer onderhouden, complete historie aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak.
Meeneemprijs, zonder bijkomende kosten.
optioneel Afleverpakket €795,-
- APK keuring
- Onderhoud naar behoefte
- 6 maanden garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!