Renault Trafic 2.0 DCI L2H1 Automaat | Camera | Parkeersensoren | LED koplampen | Trekhaak

€ 49.850,- excl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-TR-30
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 DCI L2H1 Automaat | Camera | Parkeersensoren | LED koplampen | Trekhaak


€ 49.850,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken RE-TR-30
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.924 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z'n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change'. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. De schuifdeur achter is fijn voor in- en uitstappen en de grotere ramen bieden veel meer uitzicht. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Volumeknoppen, zenderschakelen, muten... U doet alles met de audiobediening op het stuur. Veilig en gemakkelijk. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. En deze auto heeft ook regensensor, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

Jilis autobedrijven is een BOVAG erkend autobedrijf met twee vestigingen waar service en klanttevredenheid voorop staan. Niet voor niets scoren wij op klanten vertellen een 9,5 en 100% aanbeveling, dat willen wij graag zo houden! Al onze occasions zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan onze strenge criteria alvorens deze te koop worden aangeboden. Wij leveren de auto graag helemaal overeenkomstig uw wensen af! Als extra service werken wij met aanvullende afleverpakketten met bijvoorbeeld garantie, informeer n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie