Bouwjaar | 29-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 126.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-345-Z |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 126.023 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VH-345-Z |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M. van der Weele Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Krimweg 76a |
Postcode | 7351 AW |
Plaats | Hoenderloo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3780885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mvdweeleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: Phase 3
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 518 x 190 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.723 kg
Laadvermogen: 1.307 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Renault Trafic met soepele 2.0dCi motor, 6 versnellingsbak en uitgevoerd in lengte 2.
Deze Renault Trafic is uitgerust met vele mooie opties zoals o.a. Airco, Navigatiesysteem, Cruise control, Parkeersensoren achter, Trekhaak, Radio met geïntegreerde Bluetooth carkit, RVS Imperiaal, Elektrische ramen, Centrale vergrendeling met afstandsbediening, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, en nog vele andere opties.
Het imperiaal is eventueel gemakkelijk te verwijderen.
LET OP: PRIJS IS EX BTW EN EX BPM Bij particulier gebruik komt dit bij de prijs op en komt de auto totaal op € 9.982,50
De getoonde prijs is inclusief minimaal 10 maanden APK en een afleveringsbeurt.
Het is altijd mogelijk om een proefrit te maken. Ook het inruilen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden. Bel voor de zekerheid even voordat u komt, dan weet u zeker dat de gewenste auto nog op voorraad is.
M. v/d Weele auto's heeft ruim 20 jaar ervaring op autogebied en daarmee de kennis in huis om u een gedegen advies te geven over de aankoop van uw auto. Ook beschikken wij over een moderne werkplaats waar wij uw auto vakkundig onderhouden of in topconditie herstellen.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo accuraat en actueel mogelijk te houden. Onze excuses als er desondanks een onjuist gegeven wordt getoond.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!