Bouwjaar | 13-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 153.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-142-T |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 153.243 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-142-T |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van Doorn B.V. |
Contactpersoon | Pieter van Doorn |
Adres | Klomperweg 118 |
Postcode | 6741 PK |
Plaats | Lunteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 485993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumvandoorn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2011 - jul. 2014
Modelcode: Phase 3
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 518 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.843 kg
Laadvermogen: 1.187 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Ingeruild een complete en praktische bus in de verlengde uitvoering met 2 schuifdeuren. De ideale werkbus voor een mooie prijs! (ex btw) Hij is onder meer uitgerust met: airco, cruise controle, standkachel, lichtmetalen velgen en parkeersensoren achter. De getoonde prijs is een meeneemprijs inclusief nieuwe APK. Maak een afspraak voor een proefrit en bel met Autocentrum Van Doorn in Lunteren op 0318-485993
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autocentrum van Doorn in Lunteren hebben wij een mooie collectie jonge occasions staan met een duidelijke historie en een goed onderhoudsverleden. De nadruk ligt op bedrijfswagens in het luxere segment. Maar we hebben ook een aanbod van personenauto's in diverse prijsklassen. Staat de auto van uw keuze er niet bij? Dan kunnen we een zoekopdracht voor u plaatsen. U wordt dan op de hoogte gehouden zodra er iets binnen gaat komen. Ook voor onderhoud kunt u bij ons terecht. In de modern uitgeruste werkplaats kunnen we eigenlijk alle soorten voertuigen onderhouden. Ook voor leasing en verzekering kunt u bij ons terecht. Welkom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!