Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 250.794 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-VRF-51 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.350,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 250.794 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-VRF-51 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Brekveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kisvelderweg 3 |
Postcode | 7161 LC |
Plaats | Neede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 745085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobrekveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Deze nette Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Eco 90PK komt uit 2011 en heeft 250.794km. gereden. De Renault wordt rijklaar afgeleverd. De Renault Trafic werd geleverd van 01-09-2011 tot 31-07-2014 en kostte toen € 32.666,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 150 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 1685 kg. De APK is geldig tot 31-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 538,- per kwartaal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen € 100,00 afleverkosten, deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Heeft U interesse in deze auto ,neem dan contact met ons op of kom langs voor een proefrit.
* In & Verkoop nieuw en gebruikt
* Financiering
* Verzekeringen
* Onderhoud en reparatie
* APK
* Auto Verhuur
* Classics
* Campers
Auto Brekveld
Kisvelderweg 3
7161LC Neede
0545-745085
info@autobrekveld.nl
www.autobrekveld.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!