Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Générique DC Airco Navi 3 Zits Trekhaak

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-03-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.304 km
Deuren 5
Kenteken 7-VGS-05
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Générique DC Airco Navi 3 Zits Trekhaak


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.304 km
Deuren 5
Kenteken 7-VGS-05
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VOF A de Stigter
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huigenstraat 51
Postcode 4151 CC
Plaats Acquoy
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53196772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.destigter.nu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 2.770 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

Merk: Renault
Model: Trafic
Bouwjaar: 08-03-2010
Kilometerstand: 117.304 km
Brandstof: Diesel
Transmissie: Handgeschakeld 6 versnellingen
Kleur: Zilver
Interieurkleur: grijs
Bekleding: stof
Motorinhoud: 1995 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 90 PK
Wielbasis: 310 cm
Ledig gewicht: 1650 kg
Max. trekgewicht: 2000 kg
Aantal zitplaatsen: 3
BTW-Marge: BTW prijs is ex BTW
APK t/m: 12-03-2025

= Bedrijfsinformatie =

Bereikbaarheid Maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 18:00.
Bezichtiging alleen na telefonische afspraak.

Aart. : 0653196772
Elisabeth : 0654254902

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie