Bouwjaar | 06-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-601-V |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VB-601-V |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R.H. Hop |
Contactpersoon | Reinold |
Adres | Zuiderzeestraatweg 65 |
Postcode | 3849 AB |
Plaats | Hierden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34357071 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.789 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 2.950 kg
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Deze Renault Trafic komt uit 2013, werd geleverd van 01-01-2012 tot 31-07-2014 en kostte toen € 37.349,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1995 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 160 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1789 kg. De APK is geldig tot 23-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 166,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
wij zijn geopend op afspraak! bel of app voor een afspraak 0634357071
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!