Bouwjaar | 25-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 68.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 68.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Renault Zaltbommel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Voordenpark 18 |
Postcode | 5301 KP |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 576010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmosselVKV.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.790 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 3.050 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket Basis:
- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Welkom bij Van Mossel Renault Zaltbommel!
Vraag nu geheel vrijblijvend uw inruilvoorstel aan of plan een afspraak voor een proefrit in de occasion van uw voorkeur. Onze verkoopadviseurs staan u graag te woord, zowel online als telefonisch, en verwelkomen u graag in onze showrooms.
De lijst met beschikbare opties is met uiterste zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is, of dat er een beschreven optie niet aanwezig is. Wij raden aan om opties die van invloed kunnen zijn op uw aankoopbeslissing te controleren voordat u tot aankoop overgaat. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de optielijst.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam van Mossel Renault Zaltbommel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!