Bouwjaar | 16-01-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 248.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VG-733-T |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 248.997 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VG-733-T |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hooft B.V. |
Contactpersoon | Richard 't Hooft |
Adres | Voltastraat 100 |
Postcode | 7006 RW |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 343788 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autothooft.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2010 - 2014
Modelcode: Phase 3
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 518 x 190 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.808 kg
Laadvermogen: 1.222 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Meeneemprijs: Geen garantie
Heeft u vragen over deze auto, wij zijn ook bereikbaar via het Whatsapp nummer 06-22309729 (u kunt op dit nummer niet bellen!)
Voor het bedrag van € 650, - ontvangt u van ons het afleverpakket , dit omhelst het Onderhoud/ nieuwe APK / Evt nieuwe Distributie e.t.c.
La Mechanica Dell'Emozione
Ondanks dat wij uiterste zorg besteden aan onze advertenties kan het voorkomen dat er typefouten en of model wijzigingen hebben plaatsgevonden. U kunt dus ook geen aanspraak maken op voornoemde fouten wijzigingen. En of enige rechten ontlenen aan deze advertentie .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!