Bouwjaar | 17-04-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VBK-64 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 179.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-VBK-64 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Hoge Brug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoge Brug 27 |
Postcode | 6581 AJ |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48754779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdehogebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2009
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 2.960 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 350 cm
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 205/65/16C
Bandenprofiel: 80%
Bandenprofiel achter: 80%
Te koop goed rijdende nette Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1
Bouwjaar: 17-04-2009
Kilometerstand: 179920 NAP
Apk tot: 21-04-2025
Nap:
Airco:
Apk:
Trekhaak:
L2H1:
Koop en Lease mogelijk.
Bij Autobedrijf De Hoge Brug kunt u jong gebruikten bedrijfsbussen zowel kopen als financial leasen.
Voor verdere vragen graag even bellen.
Kijk voor ons gehele voertuig aanbod en onze autotransport diensten op www.autobedrijfdehogebrug.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!