Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Business

n.o.t.k.

Bouwjaar 27-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 77.368 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Business


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 77.368 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Berentsen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grolseweg 26
Postcode 7156 LB
Plaats Beltrum
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)544 - 462091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfberentsen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Business


- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 01-07-2025
- Tellerstand: 77368 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R V7
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1759 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Mistlampen voor
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Niveauregeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. Een zuinige dieselmotor en uitstekende prestaties, dat is wat deze Renault aanbiedt. Aan alles is gedacht als het gaat om de combinatie gemak en veiligheid. Bijvoorbeeld het in- en uitstappen via de schuifdeur met z'n ruime opening. Verder is de Renault uitgerust met: LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U kunt uw ogen op de weg houden, want het audiosysteem en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In de Renault Trafic bestel heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie