Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 158.285 km |
Deuren | - |
Kenteken | VZ-110-Z |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 5.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 158.285 km |
Deuren | - |
Kenteken | VZ-110-Z |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NL Cars BV |
Contactpersoon | Dhr. Hasib |
Adres | Celsiusstraat 29 |
Postcode | 3846 BK |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27870058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nl-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2016
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Afmetingen (LxBxH): 4999 x 1956 x 1971 cm
Wielbasis: 310 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij NL Cars!
Om teleurstellingen te voorkomen graag altijd van te voren bellen met 0031627870058 ! of stuur whatsApp bericht...
Op zondag zijn wij ook geopoend, uitsluitend op afspraak!
Wij rekenen GEEN afleverkosten!!
INRUIL MOGELIJK!!
In de avond op afspraak geopend!!
WE CAN MAKE ALL EXPORT DOCUMENTS FOR YOU.
WIR MACHEN ALLE EXPORTPAPIEREN VOR IHNEN.
We speak English, Russian, Deutsch, Polish, Turkish!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!