Bouwjaar | 10-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 46.255,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vissinga Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. C. Lelyweg 5 |
Postcode | 6827 BH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissingabedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.109 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Leaseprijs: € 646 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Gloednieuwe Renault Trafic Vissinga Special uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!
Onze afdeling Specials heeft deze nieuwste generatie Trafic L2H1 170 pk dubbel cabine automaat omgebouwd tot deze machtige machine! In de bijzondere metallic kleur Rouge Carmin.
Deze is verlaagd met Cobra Suspension 45 mm en op onze Vissinga Special 19 inch velgen gezet in de kleur hoogglans zwart. Voorzien van Kumho Ecsta 91 Sport XL banden..! Zowel aan de voor- als achterkant een Vissinga Spoiler geplaatst. Aan de zijkant hoogglans zwarte sidebars geplaatst en in combinatie met de glaslookpanelen maakt dit helemaal af! Complete laadruimte betimmering en alarm!
Wat een machtige combinatie! Designed door Hemmy, oftewel de H-Edition!
Voordelen van de Trafic H-Edition:
- 2.0 dCi 170 pk Euro 6 EA
- EDC Automaat G2R
- Vissinga Special 19 inch
- Sidebars hoogglans zwart
- Dakspoiler
- Onderspoiler
- Glaslookpanelen
- Cobra Suspension 45 MM
- Easy link navigatiesysteem 8 inch
- Elekt. geregelde airconditioning
- Parkeersensoren voor-,achter-zijkant
- Volumetrisch anti-diefstal alarm
- Verwarmbare voorstoel
- Bijrijderssbank
- Lane Departure Warning
- Blind Spot Warning
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Trekhaak met Trailer Swing
- Achterdeuren met ruiten
- Draadloze oplader voor smartphone
- LED PURE VISION koplampen
- Achteruitrijcamera
- Achterruitverwarming
- Ruitenwissers achter
- Schuifdeur links met raam
- Schuifdeur rechts met raam
- Privacy Glass
- Renault handsfree card
- Grootlichtassistent
- Stuurwiel bekleed met kunstleder
- Houten laadvloer 12 mm
- Houten wandbekleding 8 mm
- Houten wielkast bekleding 15 mm
- LED-verlichting in de laadruimte
- 2-luidsprekers (15W) in hemel
- Zonnescherm (oprolbaar) bij beide ramen
- Hemelbekleding met verstelbare LED-verlichtin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!