Renault Trafic L2h1 170 pk Vissinga Special K-Edition

€ 39.491,- excl. BTW

Bouwjaar 17-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic L2h1 170 pk Vissinga Special K-Edition


€ 39.491,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vissinga Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. C. Lelyweg 5
Postcode 6827 BH
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vissingabedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2024
Modelcode: M9Rg5
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 200 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.793 kg
Laadvermogen: 1.277 kg
GVW: 3.070 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Leaseprijs: € 497 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 160.000 km
Garantie: Vanaf de 1ste toelating 2 jaar fabrieksgarantie t/m 160.000 km.

Gloednieuwe Renault Trafic Vissinga Special uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!

Prachtige nieuwe Renault Trafic afgebouwd in Arnhem door Vissinga Specials. Deze is verlaagd met Cobra Suspension en op onze Vissinga Special 19 inch velgen gezet in de kleur hoogglans zwart. Zowel aan de voor- als achterkant een Vissinga spoiler geplaatst. Laadruimte voorzien van een luxe grijze betimmering. De achterzijde debadged van logo, clean en strak. Aan de zijkant hoogglans zwarte sidebars geplaatst.

Wat een machtige combinatie! Designed door Kim, oftewel de K-Edition!

Voordelen van de Trafic K-Edition:

- 2.0 dCi 170 pk Euro 6 EA
- Vissinga Special 19 inch
- Vissinga wrap
- Sidebars hoogglans zwart
- Dakspoiler
- Onderspoiler
- Luxe laadruimte betimmering
- Zwarte grille
- Cobra Suspension 35 MM
- Elektrisch geregelde airconditioning
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Parkeersensoren aan de vóór- achterzijde en zijkant
- EASY LINK navigaties met 8 inch touchscreen
- DAB+ radio en kaart Europa
- Blindspot warning
- Handsfree openen
- Grootlichtassistent
- Regensensor
- Achteruitrijcamera
- Superlock dubbele centrale deurvergrendeling
- Trekhaak 2500 kg
- Cruisecontrol- en snelheidsbegrenzer
- Licht- en regensensor
- Lederen stuurwiel
- LED PURE VISION koplampen
-Draadloze Android Auto ondersteuning
- Draadloze Apple CarPlay ondersteuning
- Draadloos telefoonladen
- Bekleding stof luxe Java met zilvermotief
- Laadvermogen 1246 kg
- Kleur: Noir Midnight (M)
- Fabrieksgarantie 17-07-2026
- Renault Route Service 17-07-2026

Wij hanteren geen afleveringskosten, prijs is rijklaar! Bel en bestel! Gratis thuisbezorgd!

Financial Lease: € 497,- p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie