Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Authentique Energy 8 Persoons Marge

€ 19.500,-

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.787 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic Passenger 1.6 dCi Grand Authentique Energy 8 Persoons Marge


€ 19.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.787 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AsmLease
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorsestraat 22
Postcode 7041 GA
Plaats 's-Heerenberg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52711911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.asmlease.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.813 kg
Laadvermogen: 1.077 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 8

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal

Voor meer informatie over dit voertuig bellen!
Nick Bloem 0652711911

Wij verheugen ons op uw belangstelling.

www.asmlease.nl
Goorsestraat 22
7041GA 's-Heerenberg

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden. Afleveringskosten en garantie pakketten in overleg.

Renault focust op innovatie en toekomstgericht rijden, in combinatie met elegante styling en krachtige prestaties. Drive for change, noemen ze dat. En terecht. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook is de Renault uitgerust met: cruise control, airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur.

De nieuwste veiligheidssyst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie