Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-921-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-921-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Harderwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 6 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 439080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 35 liter
Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 15
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 165 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.360 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:
- 01-08-2023 (85.395 km): kleine beurt
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Niet voor niets hebben Franse auto's fans voor het leven. Het fantastische weggevoel wordt gecombineerd met hoogstaande techniek en uitstekende constructie. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Het geluidssyteem in deze Renault Twingo is regelbaar met behulp van de audiobediening op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).