Bouwjaar | 18-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.571 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-704-FJ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.571 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-704-FJ Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto I Bergharen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeveld 2 |
Postcode | 6617 KR |
Plaats | Bergharen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 165 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 889 kg
Laadvermogen: 442 kg
GVW: 1.331 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Een compacte auto als deze Renault Twingo is in alles betaalbaarder dan de grotere exemplaren. Goedkoper in aanschaf, onderhoud, wegenbelasting, brandstofverbruik, verzekering en ga zo maar door. En zo slim van design dat-ie nooit aanvoelt als klein! Deze auto uit 2020 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 28571 kilometer. Hij rijdt lekker, deze Renault. Pittig ook. Tot de uitrusting behoren ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van dab-ontvangst. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Deze Renault is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De Renault Twingo is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail on
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).