Bouwjaar | 20-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TZN-55 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-TZN-55 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2013 - okt. 2016
Referentienummer: 09061104050405
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 210 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 57 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 147 km
Actieradius praktijk winter: 121 km
Verbruik praktijk zomer: 20.55 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.82 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 163 kWh/100km
3-Fase laden mogelijk /
Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 of €2.950) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen |
De auto heeft een huur akku, dat is deels lastig omdat het maandelijks een kostenpost is, echter als het pakket niet voldoende capaciteit heeft, wordt deze voor u gerepareerd.
Hij biedt volop ruimte, deze Renault ZOE, en dankzij zijn elektrische aandrijving is er ook plenty vermogen voor een dynamische rijstijl. Deze auto is van het bouwjaar 2014 en heeft 163124 kilometer gelopen. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. U bedient het full map navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.