Renault ZOE Q90 Intens Quickcharge 41 kWh Huur Accu 2000 Subsidie

€ 8.999,-

Bouwjaar 03-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.117 km
Deuren 5
Kenteken TP-458-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Renault ZOE Q90 Intens Quickcharge 41 kWh Huur Accu 2000 Subsidie


€ 8.999,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.117 km
Deuren 5
Kenteken TP-458-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vulpen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Ambacht 62
Postcode 6931 EZ
Plaats Westervoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23686302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvulpenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 65 kW (88 PK)
Vermogen elektromotor(en): 68 kW (92 PK)

Aandrijving
Actieradius: 403 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.966 kg

Accu
Accu: 41 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 17 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 258 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,173697270471 kWh/100km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

HUUR ACCU.
2000 SUBSIDIE
CAMERA
NAVIGATIE.
PDC.
AUTO VERKEERT IN NIEUWSTAAT

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie