Bouwjaar | 24-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.945 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-386-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 19.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.945 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-386-SP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kroon Auto's |
Contactpersoon | Dirk Jan Kroon |
Adres | Molenstraat 20 |
Postcode | 5317 JG |
Plaats | Nederhemert |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 551005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22358389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kroonautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2022
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aandrijving
Actieradius: 385 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Accu
Accu: 52 kWh, Conditie: 98%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 171 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 242 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 49 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 14:26
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:21
Bruikbare accucapaciteit: 49.4 kWh
Ingeschatte actieradius: 282 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 286 km
Actieradius praktijk winter: 246 km
Verbruik praktijk zomer: 21.5 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.75 kWh/100km
Mooie Renault ZOE R135 Intens 52kWh KOOPACCU 3 Fase 2021. Aviloo batterij test score van 98/100! Zie foto's voor rapport. Actieradius van 385Km mogelijk!
Er is € 2.000,- subsidie aan te vragen bij de RVO, zodat deze auto u uiteindelijk € 17.400,- zal kosten. Wij helpen u graag met de aanvraag van uw subsidie!
Voorzien van o.a. Navigatiesysteem i.c.m. Bluetooth Telefoonvoorbereiding, Climate Control (Airco), Apple CarPlay & Android Auto, Rondom LED Verlichting, Bekleding 1/2 Leder, Cruise Control, Rijstrooksensor, Parkeersensoren & Achteruitrijcamera, Metallic Lak, enz...
De accu van de Renault ZOE R135 Intens heeft een capaciteit van 54,7 kWh. Daarvan is 52 kWh daadwerkelijk te gebruiken. Hiermee wordt in de praktijk een actieradius van ongeveer 310 kilometer gehaald. Opladen gaat via een Type 2 aansluiting en het laadvermogen van de boordlader is 22 kW. Hiermee is de accu in ongeveer 3 uur vanaf leeg weer helemaal opgeladen. Snelladen is mogelijk via een CCS aansluiting. Het maximale snellaadvermogen is 46 kW. De accu kan echter niet continu met dit vermogen geladen worden. In een gemiddelde snellaadsessie zal het gemiddelde snellaadvermogen ongeveer 41 kW zijn. De accu laadt daarmee in ongeveer 60 minuten van 10 tot 80%. Hiermee wordt ongeveer 215 kilometer aan actieradius toegevoegd.
- Geen afleveringskosten
- Auto is netjes gepoetst, inclusief nieuw matten set.
- Voor de aflevering een recente APK.
- Tellerrapport / NAP aanwezig, gegarandeerde kilometerstand
- Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk.
- Diverse garantiepakketten mogelijk.
Zie onze website www.kroonautos.n
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.