Saab 9-3 2.0t coupe. airco. Automaat. goed onderhouden

€ 1.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.354 km
Deuren 5
Kenteken 81-FD-LR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Saab 9-3 2.0t coupe. airco. Automaat. goed onderhouden


€ 1.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.354 km
Deuren 5
Kenteken 81-FD-LR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tom's Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres steiger 5
Postcode 6581 KZ
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48862557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website tomsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 171 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 715 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 253 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik in de stad: 15,6 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

zeer leuke Saab 9-3 2.0t uit het jaar 2000. altijd netjes dealer onderhouden. auto heeft wat gebruikssporen maar rijd remt en schakelt zoals een Saab hoort te doen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie