Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE | AUTOMAAT | LEER | APK TOT 28-7-2025 |

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.304 km
Deuren 2
Kenteken GH-513-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Saab 9-3 Cabrio 2.0t SE | AUTOMAAT | LEER | APK TOT 28-7-2025 |


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.304 km
Deuren 2
Kenteken GH-513-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUDB Auto's
Contactpersoon Albert
Adres Pascalstraat 4
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.audb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Constructiejaar: 1999

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 740 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4629 x 1711 x 1423 cm
Wielbasis: 261 cm

Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 253 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik in de stad: 15,6 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

- Bouwjaar 22-3-1999
- 2.0t SE
- Automaat
- Lederen interieur
- Lichtmetalen velgen
- Airco/climate control
- 254304km
- 2 Sleutels met kastjes voor de afstandbediening
- Rijdt en schakelt perfect
- Apk tot 28-7-2025

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.


Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.

Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?



Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl



Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.



Mvgr,Albert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie