Bouwjaar | 13-10-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-GTJ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-GTJ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garderen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Putterweg 56-01 |
Postcode | 3886 PD |
Plaats | Garderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogarderen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Seat helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De juiste bandenspanning is essentieel voor een stabiele wegligging. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt in de gaten of banden voldoende lucht bevatten
Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk
Kijk voor ons complete aanbod op www.autogarderen.nl
WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND
Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen of de door u geselecteerde auto nog op voorraad
Onze openingstijden zijn ;
maandag tm vrijdag van 9:00 tm 17:00
Zaterdag van 10:00 tm 14:00
Zondag GESLOTEN
Buiten openingstijden op telefonische afspraak
tel.0577-726137
mob.0653955377
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.