Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-KXH-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-KXH-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Berendsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijmansedijk 12 |
Postcode | 7021 JB |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 623470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfberendsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.023 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Seat Altea te koop. Origineel Nederlandse auto met NAP.
De aandrijving van deze Seat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, trekhaak, extra getint glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter ook tot de uitrusting van deze auto.
U kunt met gemak uw ogen op de weg houden, dankzij de stuurwielbediening van het audiosysteem. Verder is deze auto voorzien van automatische airconditioning, cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De genoemde prijs is de meeneemprijs, dit is incl. tenaamstelling kentekenbewijs en een geldige apk.
Voor € 395,- extra geven wij de auto een onderhoudsbeurt, nieuwe apk en krijgt u 3 mnd garantie.
Voor vragen, bezichtiging of om geheel vrijblijvend een proefrit te maken, kunt u contact opnemen met Jurgen Berendsen.
0314-623470 / 06-24657273 of via info@autobedrijfberendsen.nl
Autobedrijf Berendsen
Nijmansedijk 12
7021 JB Zelhem
www.autobedrijfberendsen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.