Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.982 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-ZTJ-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.982 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-ZTJ-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Evers |
Contactpersoon | J. Evers |
Adres | Argonstraat 1 |
Postcode | 7031 HZ |
Plaats | Wehl |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 684421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eversauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij het ontwerpen van de Seat Leon stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Leon is van het bouwjaar 2013, hij heeft 172982 kilometer gelopen. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Met de ingebouwde regensensor kijkt u altijd door een schone en droge voorruit. De auto activeert de ruitenwissers volautomatisch. Met cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze Seat helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Seat Leon is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Afleverpakket BOVAG afleverpakket 12 maanden (optioneel meer prijs : € 495,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpuntencomplete poetspeurthalve tank brandstofnieuwe APKonderhoudsbeurt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.