Bouwjaar | 03-03-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-GS-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.411 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-GS-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacco de Gooijer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Hofstede 43 |
Postcode | 4033 BV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 607701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 18996380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaccodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2001 - mei 2002
Modelcode: 1M1
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.010 kg
Max. trekgewicht: 1.490 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 264 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 15,7 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Ingeruild van een liefhebber deze prachtige en zeer goed onderhouden Seat Leon 2.8 V6 Cupra.
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen €495,- afleveringskosten.
Autobedrijf Jacco de Gooijer is een universeel autobedrijf dat sinds 2012 actief is in de autobranche. Jacco de Gooijer is gespecialiseerd in inkoop en verkoop van jong gebruikte occasions en ons doel is het leveren van kwaliteit in een gemoedelijke sfeer. Door de jarenlange ervaring binnen de automobielbranche zijn wij in staat om de juiste match te maken tussen klant en auto. Naar aanleiding van uw wensen zullen wij de juiste auto uitkiezen of desnoods gaan we op zoek naar de perfecte auto.
Wij plaatsen onze auto's middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Zeker bij importauto's vanuit het buitenland zijn samenstellingen van uitvoeringen vaak anders. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u belangrijke opties daadwerkelijk aanwezig zijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of OPTIE fouten in de tekst! Neem contact op voor de exacte uitvoering!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.