Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 91.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 23.888,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 91.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JCV Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 9 |
Postcode | 3846 AL |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15157165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jcvautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 63 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 546 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,31746031746 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Hier staat een hele mooie en goed uitgevoerde Seat Leon FR uit 2021 met een originele kilometerstand.
Alle boekjes zijn aanwezig, evenals beide originele sleutels.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan op deze auto.
De APK is geldig tot en met 01-04-2025.
Wij rekenen geen afleveringskosten, zo komt u niet voor onverwachte kosten te staan!
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is.
Wij ruilen in tegen handelsprijzen.
U bent altijd van harte welkom om de auto te bezichtigen en vrijblijvend en proefrit te maken.
Op afspraak kunt u bij ons ook in de avond terecht!
Wilt u deze auto financieren? kijk dan voor meer informatie op onze website, of neem contact met ons op via de telefoon of e-mail.
Voor informatie, inruil of het maken van een afspraak kunt u bellen met 0615157165.
Wij doen ons uiterste best om onze advertenties zo zorgvuldig en nauwkeurig mogelijk samen te stellen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Aan druk en zetfouten kunnen dan ook geen rechten ontleend worden.
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.