Bouwjaar | 23-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-076-ZS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 17.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-076-ZS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KS Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabriekstraat 10 |
Postcode | 7005 AR |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 234384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ksautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Bij deze bieden wij een rijk uitgevoerde Seat Leon aan uit onze collectie.
Betreffende een Seat Leon ST Excellence uitvoering met maar liefst 150PK, gekoppeld aan een automaat.
De Seat verkeert zowel technisch als qua uiterlijk in zeer nette staat!
De zwarte hoogglans kleur van de auto in combinatie met het panorama/schuifdak, de 17'' originele bicolour wielen en de chique en sportieve uitstraling.
Additionele info.:
-onderhoudshistorie aanwezig;
-reserve-sleutel aanwezig;
-APK geldig tot 30-09-2024 / nieuw bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto, financieringen en garantiepaketten bestaan tot de mogelijkheden, neem hierover contact op met onze verkoopadviseur.
Mocht deze auto uw interesse hebben gewekt, neem dan vrijblijvend contact op met onze verkoopadviseur.
Disclaimer:
Onze advertenties worden altijd zo zorgvuldig en accuraat mogelijk opgesteld. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met de verkoopadviseur. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.