Bouwjaar | 29-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
€ 33.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AMV Wenting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 11 |
Postcode | 7021 BZ |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20678223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | amvwenting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.457 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Te koop aangeboden wordt een super mooie en unieke Seat Leon Cupra R ST van bouwjaar 5/2019. De auto is afkomstig van de 1e eigenaar en altijd punctueel volgens dealer normen en voorschriften onderhouden.
Het unieke aan deze Cupra R ST is dat er maar 500 stuks van zijn gemaakt. Van de hatchback zijn dit er 799. Kortom is de ST dus nog unieker!
Ver is het algehele plaatje echt helemaal de bom. De koperen accenten en wielen staan super dik bij de speciale grijze lak. Verder is deze Cupra R voorzien van het Carbon pakket. Echt super mooi en dik.
De auto is 100% schadevrij en in zijn 1e fabriekslak. Zowel interieur als exterieur zijn in een uitzonderlijk mooie en goede conditie. Tevens staat de lak in eens speciale glascoating voor een nog diepere glans. De auto is ook rook en huisdiervrij!
De afleverkosten bedragen €995 euro incl 12mnd BOVAG garantie
Hoewel alle advertenties met zorg zijn samengesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele onjuistheden in de advertentie. Controleer altijd zelf voor de aankoop of de auto de eigenschappen bezit die voor u doorslaggevend kunnen zijn bij de aankoop.
Om teleurstellingen te voorkomen werkt AMV Wenting uitsluitend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.