Skoda Citigo 1.0 Greentech Active, nette auto. Incl. 1 jaar garantie

€ 7.250,-

Bouwjaar 03-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.268 km
Deuren 5
Kenteken RZ-438-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Active, nette auto. Incl. 1 jaar garantie


€ 7.250,-

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.268 km
Deuren 5
Kenteken RZ-438-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Damesauto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stakenbergweg 103
Postcode 8075 PW
Plaats Elspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23933235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dames-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 146 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Er komt geen afleverpakket bij! De auto is rijklaar, schoon, nieuwe APK en heeft een onderhoudsbeurt gehad dus u kunt zorgeloos op weg zonder verborgen kosten. Op sommige foto's lijkt er lakschade te zijn, dit is niet zo maar is weerkaatsing door het felle zonlicht. Bent u nieuwsgierig geworden naar deze leukerd? Kom gerust langs om te ervaren hoe goed dit rijdt, de koffie staat klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een autobedrijf gespecialiseerd in damesauto's. Voor een vrouw van een vrouw, U wordt dus ook geholpen door een vrouw. Dames vinden andere dingen belangrijk en wij begrijpen dat. Niet alleen vrouwen maar iedereen is bij ons van harte welkom maar de benadering zal iets anders zijn dan in de gemiddelde autozaak, dit betekend niet dat wij beter zijn, we doen het gewoon net even iets anders! Je zult wel denken: een autobedrijf voor vrouwen, is dat nu wel echt nodig? Nee hoor, net als mooie pumps, make up of een glaasje rode wijn, niet echt nodig maar wel heel fijn! Bent u nieuwsgierig geworden naar ons vrouwvriendelijk autobedrijf? Kom gerust langs, de koffie (met verse opgeklopte melk) wordt klaar gemaakt als u er bent.

Al onze auto's worden met zeer veel zorg geselecteerd en ingekocht. Wij hebben dan ook alleen hele nette en schone auto's staan. Wij vinden uitstraling en netheid heel belangrijk.
Heeft u interesse in één van onze auto's? Om teleurstelling te voorkomen is het verstandig om even te bellen voordat u van huis vertrekt.
Een auto direct op naam is zetten is bij ons mogelijk, ook 's avonds. Mits u even belt om een afspraak te maken.
Ook is het mogelijk om uw auto bij ons in te ruilen. Ook als uw huidige auto niet in onze collectie past proberen wij u een zo reëel mogelijke prijs te bieden.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld zijn wij niet aansprakelijk voor enige schade geleden door het gebruik van deze informatie. Tevens kunnen aan deze informatie geen rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programma fouten. Alle afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden ge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie