Bouwjaar | 08-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.203 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-513-XH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 9.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 80.203 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-513-XH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nijhuis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Indstrieweg 1 |
Postcode | 7156 PA |
Plaats | Beltrum |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 481779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfnijhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 165 x 146 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 845 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis pakket (zonder meerprijs): Iedere auto wordt standaard geleverd met het basis pakket: * 12 maanden BOVAG garantie (eigen risico € 250,-) * Geldige APK keuring * Algehele en technische controle * Auto wassen en uitzuigen * Minimaal 10 liter brandstof (tank kwart vol)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- BOVAG pakket (€ 695): HET BOVAG SERVICEPAKKET € 695,- * 12 maanden BOVAG Garantie * Nieuwe APK keuring * Algehele en technische controle * Instructie en uitleg over de auto * Airco opnieuw afvullen en reinigen * Auto poetsen en interieur reinigen * Tank half vol brandstof * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * 12 maanden Autovakmeester Nijhuis pechhulp service Europa
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Alle technologie in de Skoda Citigo is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.
U vindt in deze auto ook airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Skoda Citigo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Als u meer wilt weten over deze Skoda, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Service en garantie staan bij ons hoog in het vaandel. Elke klant heeft zijn eigen wensen en daarom bieden wij twee afleveringsmogelijkheden. Elke auto wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG garantie. Wil je meer opties, kies dan voor ons service pakket. Hieronder vind je de pakketten.
Iedere auto wor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.