Bouwjaar | 10-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-653-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-653-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan vd Dierenriem 51 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 510 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 188 x 162 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.990 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.612 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 3, 3-fasen, 11 kW, 77 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 21:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 434 km
Ingeschat verbruik: 16.87 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 454 km
Actieradius praktijk winter: 384 km
Verbruik praktijk zomer: 16.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.07 kWh/100km
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. De techniek van deze auto is radicaal anders dan u gewend bent. U rijdt zacht zoemend naar uw bestemming, de actieradius van de accu's is ruimschoots voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Het glazen panoramadak geeft u een ongekende rijsensatie: wat een licht en zicht! Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. In de winter wil iedereen mee. Zou dat komen door de verwarmde achterbank? Ook 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
In deze Enyaq iV vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Onderweg uw smartphone opladen zonder gedoe met stekkers en kabels? Dat kan, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Niets ontgaat het systeem van deze auto. De regensensor zorgt dat de ruitenwissers bij neerslag vanzelf aan gaan en de automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlich
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Enyaq iV | Gezinsauto nieuwe stijl
Skoda is apetrots op de Enyaq. Het begon voorzichtig, als eerste elektrische auto van het merk. De Enyaq overtreft echter alle verwachtingen en is uitgegroeid tot het meest succesvolle model van Skoda van dit moment. Om dat succes te behouden is de grote gezinsauto aangepast voor modeljaar 2024.
De Skoda Enyaq maakt gebruik van de hoge bouw van een SUV om batterijen in de vloer te verwerken en zo maximale binnenruimte te bieden. Vanaf 2024 sterker en toch zuiniger voor groter bereik.
Plus
- zeer ruim
- goede prestaties, laag verbruik
Min
- onwennige bediening automaat
- regeneratie steeds opnieuw instellen
Conclusie
Al vele jaren worden SUV's ingezet als alledaagse gezinsauto's. De luxe terreinwagens van weleer zijn gaandeweg ontdaan van alle off-road techniek. Wat overblijft zijn hoge auto's die ruimte met een stoere uitstraling combineren. Skoda heeft dat concept nog verder doorgetrokken, slaat het avontuurlijke aspect over en legt de nadruk volledig op ruimte en functionaliteit.
Dankzij de elektrische aandrijving overtuigt de Enyaq bovendien als gezinsauto van een nieuwe generatie. Het comfort, de rust en de souplesse zijn van een niveau dat voor de komst van elektrische auto's alleen was voorbehouden aan limousines. Tegelijkertijd zijn de (directe) uitstoot en gebruikskosten zeer laag. Vanaf modeljaar 2024 zorgt een nieuwe elektromotor voor betere prestaties, terwijl het verbruik lager is en dus het bereik groter. Kortom: de vernieuwde Skoda Enyaq is meer dan ooit een gezinsauto nieuwe stijl.