Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.539 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-NGN-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.539 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 30-NGN-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUDB Auto's |
Contactpersoon | Albert |
Adres | Pascalstraat 4 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.audb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4111 x 1642 x 1551 cm
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
- Bouwjaar 3-9-2010
- 1.2 Drive
- 98539km met Nap
- Serviceboekjes aanwezig
- 2 Sleutels
- Rijdt en schakelt perfect
- Apk tot 22-10-2025
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.
Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.
Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?
Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl
Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.
Mvgr,Albert
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.