Bouwjaar | 24-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NJN-6 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 326.540 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NJN-6 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Scherling |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 59 |
Postcode | 7384 AC |
Plaats | Wilp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)571 - 271550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.scherling.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ingeruild voor Export of Handel: Skoda Fabia Combi 1.2 TDI! Check-engine light! See picture! APK gekeurd tot 12-05-2025!. LET OP: Exportprice! Meeneemprijs, zo meenemen! Zonder garantie! Geen enkele vorm van garantie of service. Zo ingeruild en zo weer weg.
Wil je een auto komen bezichtigen? Laat het ons dan even weten via telefoonnummer 0571-271550. Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp op telefoonnummer 06-55897062. Op dit nummer zijn wij ook 's avonds (tot 22.00 uur) en op zondag telefonisch bereikbaar.
Auto Scherling (sinds 1955) is een familiebedrijf waar persoonlijk contact en goede kwaliteit samen gaan.
In Wilp, een prachtig dorp met een centrale ligging direct langs de snelweg A1 tussen Apeldoorn en Deventer, richten wij ons op de verkoop van jong gebruikte auto's, in alle prijsklassen.
Op onze mooie locatie aan de Rijksstraatweg 59 hebben wij altijd een voorraad van circa 50 auto's tegen een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Auto Scherling
Rijksstraatweg 59
7384 AC Wilp
T: 0571 - 271550
E: info@scherling.nl
Openingstijden:
Ma t/m Vrij: 09:00 tot 17:00 uur*
Zaterdag: 10:30 tot 16:00 uur*
Zondag: Op aanvraag
's Avonds: Op aanvraag
*Gelieve vooraf even te bellen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.