Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.516 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-901-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.516 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-901-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wattstraat 13 |
Postcode | 3771 AG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovalk.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - mei 2010
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.024 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.579 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De ¦KODA Fabia Combi is een veelzijdige zakenauto die comfort, veiligheid en efficiëntie biedt en zorgvuldig is onderhouden sinds zijn bouwjaar in 2011 met 169516 kilometer op de teller. Een zuinige benzinemotor en uitstekende prestaties, dat is wat deze ¦KODA aanbiedt. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze ¦KODA Fabia Combi voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.
MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!
Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u op www.autovalk.com.
U kunt ons en onze activiteiten ook volgen op facebook.com/autovalk.
LET OP DE OPTIELIJSTEN KUNNEN AFWIJKEN VAN DE WERKELIJKE OPTIES
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.